2020. március 31., kedd

Visszatértem - Mi a helyzet velem?


Sziasztok!

Cirka öt év múlva visszatértem és úgy döntöttem, hogy folytatom a blogot.

Mi van velem mostanában? Romániában, Csíkszeredában lettem környezetvédő önkéntes, amely program 2019. november 11 és 2020 augusztus 17 között tart. Elkészítettünk egy prezentációt és azon a héten kezdtük volna előadni az iskolákban, amikor bezárták őket. Jelenleg kijárási tilalom van Romániában, éppen ezért a Zöld Klubot és semmilyen közösségi tevékenységet nem tudunk végezni, viszont átállunk az online világra és blogot, facebook oldalt, youtube csatornák fogunk csinálni. Így is lehet hatni. Az élményeimről van egy blogom az Egy önkéntes környezetvédő napjai

Bár a könyvtár zárva, azért vannak könyveim raktáron, amit olvashatok. Nagyon sok ingyen letölthető könyvet tettek elérhetővé a kiadók, a mesekönyv étvágyamat a BOOKR KIDs alkalmazásnak hála tudom kielégíteni. Idén két új szenvedélyem lett. Az egyik a gyermekkönyvek a másik pedig a természettudományos ismeretterjesztő irodalom. Ez is a fiatalabb korosztálynak szóló. A történelmi szakkönyvek, a divattörténet és a fantasy maradt, ez múlhatatlan. Új kedvenc szerzőim lettek, mint például On Sai, akinek minden könyvét olvastam. Terry Pratchett összes magyarul megjelent könyve is olvasásra került már. Sajnos még nem sikerült beszerezni az összes könyvét, de folyamatban van.

Rengeteg talált könyv került hozzám, mivel a Központi Parkban van Könyvszekrény és a Kájoni János Megyei Könyvtárban van ingyenes polc. Olyan nyolcvan könyv körül tartok, amiből már vagy negyven könyvet már hazavittem, de ha elmúlik a járvány minden engem meglátogató személlyel is haza fogok küldeni könyveket, mert egyedül nem tudnám hazajuttatni.

Idén a gyerekkönyvek nagyon megnyomták az olvasmánylistámat, 240 könyvnél és 15874 oldalnál tartok. Ami március 31-én nagyon szép teljesítmény. Még soha nem olvastam ennyi darab könyvet, még ha ebben benne vannak a 8 oldalas lapozók is.

Engem is meglepett, hogy mind a mai napig vannak megtekintései az oldalnak. Talán a szerencsés névválasztás miatt.

A lényeg: visszatértem és remélhetőleg tényleg sikerül rendszeresen hozni a posztokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése