2014. december 29., hétfő

Decemberi zárás

Decemberi zárás

Decemberi termés
Könyves szempontból nem volt kiemelkedő hónap. Két könyv ajándék, egy kisginnytől a Borsodi Molyklub ajándékozós eseményén, tőle az Elveszett Próféciákat kaptam. Volt ugyan egy kis kavar, mivel a találkozóra nem tudtam menni, de szépen beültünk egy helyre és megtartottuk külön, beszélgetéssel egybe kötve a mi kis ajándékozásunkat. Jó volt így is :)
A második ajándék Elllától került hozzám, a karácsonyi molyos ajándékozás alkalmából, az ő jóvoltából jutottam hozzá a Shakespeare Londonja napi öt garasból könyvhöz, amiről bejegyzés is született.  A maradék három antikváriumi garázdálkodás eredménye, felvásároltam a Maigret könyveket (kemény 2 db volt a polcokon), a Quo vadisból pedig régóta szerettem volna egy saját példányt, most végre van. Lehet újraolvasni azt is, főleg mivel úgy rémlik nem is fejeztem be rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése